Teamviewer ondersteuning

Indien nodig kunnen Silvasoft support medewerkers met u meekijken op afstand. Dit wordt doorgaans aangevraagd in het kader van een 1-op-1 demo of naar aanleiding van een telefonische support aanvraag.

Voor de support op afstand werkt Silvasoft met Teamviewer.

Heeft u Teamviewer al op uw computer staan?

Indien u zelf Teamviewer heeft dan kunt u deze opstarten. Onze support medewerkers zullen u dan tijdens het gesprek vragen om uw ID en bijkomend wachtwoord:

mceclip0.png

Heeft u Teamviewer nog niet op uw computer staan?

U kunt deze dan via Silvasoft downloaden.

  1. Allereerst gaat u dan naar de Help knop, deze klikt u aan:
  2. Nu kiest u voor support:
  3. Nu kiest u voor Teamviewer assistentie:
  4. Nu wordt u doorverwezen naar de website van Teamviewer, hier wordt de download gestart,
  5. Nadat de download afgerond is dan kunt u Teamviewer opstarten,
  6. Nu zouden onze support medewerkers u zien verschijnen en zullen ze u om toestemming vragen om mee te kijken!

Let op: op MacOS moet u doorgaans nog Teamviewer toegankelijkheids rechten toekennen. Ga via het Apple-menu naar Systeemvoorkeuren. Hier gaat u dan naar Beveiliging en privacy en dan Toegankelijkheid. Hier kunt u middels de privacy instellingen toestemming geven aan Teamviewer om mee te mogen kijken en mee te mogen klikken.

Kunnen wij met Teams, Zoom, Hangout of andere software werken?

Momenteel niet. Wij werken met Teamviewer voor onze support en 1-op-1 demo's, dit kan wellicht in de toekomst veranderen.

Kunnen wij met een groep aan de 1-op-1 demo deelnemen?

Als u op dezelfde locatie aanwezig bent als waar Teamviewer wordt opgestart dan zou u eventueel i.c.m. het doorzetten van het telefoongesprek naar luidsprekers met meer dan 1 persoon aan de demo deelnemen. Momenteel kan er niet aan meerdere Teamviewer sessies (en locaties) worden gekoppeld.

Was dit artikel nuttig?

Uw antwoord niet gevonden?

We staan klaar om uw vragen te beantwoorden

Stel nu uw vraag