Ik heb een product toegevoegd maar kan deze niet vinden, bij het opnieuw aanmaken krijg ik de melding dat deze toch bestaat. Hoe los ik dit op?

In dit geval zou het product de eerste keer niet juist zijn opgeslagen, hierdoor is deze wel aangemaakt maar niet zichtbaar in het overzicht. Dit kunt u met de volgende stappen oplossen:

  1. Ga naar Producten > Dashboard,
  2. Vul bij Snel zoeken het artikelnummer in,
  3. Nu kan het zijn dat u één of meerdere keer het product tegenkomt met hetzelfde artikelnummer,
  4. Open nu de bovenste kopie van dit product en wijzig vanuit daar het artikelnummer (bijvoorbeeld met een -A, -B erachter), klik dan op Opslaan & sluiten,
  5. Herhaal deze stappen tot het product met dit artikelnummer nog maar één keer aanwezig is, en
  6. Nu kunt u de kopieën met toevoeging via Producten > Producten en voorraad opzoeken en verwijderen.

Was dit artikel nuttig?

Uw antwoord niet gevonden?

We staan klaar om uw vragen te beantwoorden

Stel nu uw vraag