Is het mogelijk om een extra land toe te voegen in Silvasoft voor het Bezoek- of correspondentieadres bij een klant?

Dat is zeker mogelijk en dit doet u via het menu Relatiebeheer (CRM) > Klanten > Alle klanten en selecteer de desbetreffende klant > klik op Bewerken, ga nu naar Bezoek- of correspondentieadres. Hier ziet u 'Land' staan waarin een drop down menu aanwezig is waarbij u standaard Nederland / België kan selecteren. Wilt u hier een extra land aan toevoegen klik dan op het blauwe plusje, nu komt u in het scherm Beschikbare landen en door te klikken op 'Voeg een land toe' kan u een extra land toevoegen. In het scherm 'Land toevoegen' kan u dan zoeken op de landcode of op de naam van het land, heeft u dit gedaan zal het land getoond worden en kan u deze toevoegen door te klikken op 'Toevoegen'. 

Klik nu op Opslaan en in het drop down menu bij 'Land' kan u het land dat u heeft toegevoegd selecteren. 

 

 

Was dit artikel nuttig?

Uw antwoord niet gevonden?

We staan klaar om uw vragen te beantwoorden

Stel nu uw vraag