Kan ik (standaard) mails naar andere contactpersonen of afdelingen versturen?

Jazeker! Als u facturen, offertes, orders, pakbonnen en aanmaningen naar een ander e-mailadres (en contact) wilt sturen binnen de relatie dan kunt u dit instellen.

Waar kan dit worden ingesteld?

Hiervoor gaat u naar de module Relatiebeheer (CRM):

  1. In de module Relatiebeheer (CRM) opent u de gewenste relatie,
  2. Nu gaat u naar tabblad Communicatie en Facturatie,
  3. Bij tabblad Communicatie vindt u Standaard contacten terug voor facturen, offertes en pakbonnen en bij tabblad Facturatie > sub tabblad Aanmaningen voor aanmaningen,
  4. Nu kunt u per item een ander contact selecteren en opslaan, en
  5. De eerstvolgende e-mail met dit document dat u bij deze relatie verstuurd gebruikt de hierboven ingestelde (standaard) contact.

Waar kan een ander contactpersoon of afdeling worden toegevoegd bij de relatie?

Deze kunt u via tabblad Gegevens toevoegen als extra contact of afdeling.

In het volgende hulpartikel wordt dit stapsgewijs toegelicht: Meerdere contactpersonen of adressen toevoegen bij een relatie.

 

Was dit artikel nuttig?

Uw antwoord niet gevonden?

We staan klaar om uw vragen te beantwoorden

Stel nu uw vraag