Jazeker! Als u facturen, offertes, orders, pakbonnen en aanmaningen naar een ander e-mailadres (en contact) wilt sturen binnen de relatie dan kunt u dit instellen.
Waar kan dit worden ingesteld?
Hiervoor gaat u naar de module Relatiebeheer (CRM):
- In de module Relatiebeheer (CRM) opent u de gewenste relatie,
- Nu gaat u naar tabblad Communicatie en Facturatie,
- Bij tabblad Communicatie vindt u Standaard contacten terug voor facturen, offertes en pakbonnen en bij tabblad Facturatie > sub tabblad Aanmaningen voor aanmaningen,
- Nu kunt u per item een ander contact selecteren en opslaan, en
- De eerstvolgende e-mail met dit document dat u bij deze relatie verstuurd gebruikt de hierboven ingestelde (standaard) contact.
Waar kan een ander contactpersoon of afdeling worden toegevoegd bij de relatie?
Deze kunt u via tabblad Gegevens toevoegen als extra contact of afdeling.
In het volgende hulpartikel wordt dit stapsgewijs toegelicht: Meerdere contactpersonen of adressen toevoegen bij een relatie.