Hoe plaats ik de algemene voorwaarden op onze factuur?

U kunt uw algemene voorwaarden op twee manieren meesturen en/of plaatsen op uw factuur.

Als bijlage (apart bestand)

  1. Ga naar Facturatie > Instellingen > Facturatie instellingen,
  2. Ga naar tabblad Bijlage beheer,
  3. Voeg met + Nieuw de algemene voorwaarden toe, en
  4. Alle nieuwe facturen die u verstuurt zullen de algemene voorwaarden als bijlage meesturen.

Op de factuur (als losse tekst)

  1. Ga naar Facturatie > Instellingen > Facturatie instellingen,
  2. Open via Documenttemplates uw factuurtemplate,
  3. Ga naar de Middensectie en kies voor Kolommen toevoegen, bijvoorbeeld een Kolom 100% breed,
  4. Laat deze onderaan de middensectie staan,
  5. Voeg in deze kolom een tekstblok toe met Acties > Tekstblok / gegevens invoegen,
  6. Plak hier de tekst van uw algemene voorwaarden in,
  7. Vink bovenaan de optie Begin op nieuwe pagina? aan, hierdoor zal dit altijd als laatste pagina aan de factuur worden toegevoegd, en
  8. U kunt nu het tekst element en factuur aanpassen. De eerstvolgende factuur heeft één of meerdere laatste pagina's waar de algemene voorwaarden op staan.

Was dit artikel nuttig?

Uw antwoord niet gevonden?

We staan klaar om uw vragen te beantwoorden

Stel nu uw vraag