Hoe koppel ik een klant aan mijn administratiekantoor omgeving

U kunt de administratie van een bestaande Silvasoft klant koppelen aan uw administratiekantoor. Met deze koppeling kunt u boekhoudkundige activiteiten uitvoeren middels de module ‘Boekhouding’ en optioneel ‘Facturatie’. In dit artikel laten wij zien hoe u deze koppeling kan maken.

Stappenplan koppelen aan een bestaande Silvasoft administratie

Om een administratie te koppelen kunt u samen met uw boekhouder het onderstaande stappenplan volgen.

  1. U logt in op uw account,
  2. Bovenin het hoofdscherm staat de ‘koppelcode’ (in de licht blauwe balk), u stuurt deze naar uw klant,
  3. Nu logt de klant in op zijn account en gaat naar de module ‘Beheer’,
  4. Nu gaan hij naar ‘Bedrijven (administraties)’ en kiest de administratie die ze willen koppelen, daarna klikken ze op ‘Autoriseer administratiekantoor’,
  5. Hier vult uw klant de eerder genoemde ‘koppelcode’ in. Zodra hij klaar is dient er op ‘Opslaan’ geklikt te worden,
  6. U kunt nu in uw account onder tabblad ‘Goed te keuren’ de koppeling definitief maken.

Zodra u de koppeling heeft goedgekeurd kunt u per direct aan de slag voor uw klant.

Was dit artikel nuttig?

Uw antwoord niet gevonden?

We staan klaar om uw vragen te beantwoorden

Stel nu uw vraag