U kunt de administratie van een bestaande Silvasoft klant koppelen aan uw administratiekantoor. Met deze koppeling kunt u boekhoudkundige activiteiten uitvoeren middels de module ‘Boekhouding’ en optioneel ‘Facturatie’. In dit artikel laten wij zien hoe u deze koppeling kan maken.
Stappenplan koppelen aan een bestaande Silvasoft administratie
Om een administratie te koppelen kunt u samen met uw boekhouder het onderstaande stappenplan volgen.
- U logt in op uw account,
- Bovenin het hoofdscherm staat de ‘koppelcode’ (in de licht blauwe balk), u stuurt deze naar uw klant,
- Nu logt de klant in op zijn account en gaat naar de module ‘Beheer’,
- Nu gaan hij naar ‘Bedrijven (administraties)’ en kiest de administratie die ze willen koppelen, daarna klikken ze op ‘Autoriseer administratiekantoor’,
- Hier vult uw klant de eerder genoemde ‘koppelcode’ in. Zodra hij klaar is dient er op ‘Opslaan’ geklikt te worden,
- U kunt nu in uw account onder tabblad ‘Goed te keuren’ de koppeling definitief maken.
Zodra u de koppeling heeft goedgekeurd kunt u per direct aan de slag voor uw klant.