Hoe zet ik facturatie aan als administratiekantoor

Als administratiekantoor, boekhouder, accountant met toegang tot de software voor administratiekantoren & accountants heeft u de mogelijkheid om de boekhouding te doen voor inhouse administratie en gekoppelde Silvasoft klanten. U heeft ook de mogelijkheid om optioneel de (uitgaande) facturatie te doen voor uw klanten. In dit artikel laten we zien hoe u dit kan activeren.

Facturatie functies aanzetten

Om de functies van de module ‘Facturatie’ aan te zetten dient u de volgende stappen te volgen:

  1. Kies een administratie onder ‘Administraties’ en druk op ‘Administratie gegevens & rechten’,
  2. In het volgende scherm vindt u de optie ‘Facturatie functie?’ staan, vink deze aan,
  3. Als u deze instellingen opslaat en daarna inlogt dan kunt u verkoopfacturen gaan versturen bij deze administratie.

Let op: afhankelijk van het soort administratie waar u dit bij aanzet kunnen er kosten aan deze activatie (en het gebruik) verbonden zijn. Deze vindt u terug op de pagina: software voor administratiekantoren & accountants.

Was dit artikel nuttig?

Uw antwoord niet gevonden?

We staan klaar om uw vragen te beantwoorden

Stel nu uw vraag