U kunt in de Relatiebeheer (CRM) module ook documenten opslaan en koppelen aan een relatie. Hiermee kunt u deze ten alle tijden makkelijk terugvinden. Ook kunt u van deze belangrijke documenten een herinnering ontvangen op uw dashboard. Ook is het mogelijk om aan de documenten een specifieke documentcategorie te koppelen waarop in het overzicht van de documenten bij een relatie kan worden gefilterd.
Documentcategorieën
Om documentcategorieën te maken gaat u naar Relatiebeheer (CRM) > Instellingen > CRM instellingen > Documentcategorieën. Vervolgens klit u op de knop ‘+ Nieuw’ om een categorie aan te maken. U geeft de documentcategorie een naam en vervolgens zet u de beschikbaarheid op CRM. Nu kan u een reminder instellen op uw dashboard voor deze categorie waarbij u het aantal dagen voor de vervaldatum van het document invult. Wanneer deze reminderdatum is bereikt kan u hiervan ook nog per e-mail een melding ontvangen als u de optie ‘E-mailen actief?’ aanvinkt.
Documenten uploaden bij een relatie
Een document uploaden bij een relatie doet u als volgt. U gaat naar Relatiebeheer (CRM) > Klanten / Leverancier of Overige relaties > Communicatie > Documenten. Vervolgens klikt u op de knop ‘+ Nieuw’ en kan u een bestand toevoegen, een omschrijving geven, de documentcategorie koppelen en de vervaldatum opgeven wanneer het document verloopt en u een reminder wenst op het dashboard.
Als u het document heeft opgeslagen zal deze in het overzicht onder het tabblad Communicatie > Documenten worden weergegeven waarbij u in één oogopslag de categorie, naam, omschrijving, document datum, vervaldatum en de herinnering vanaf kan zien.