Abonnementen beheer

U kunt eenvoudig en snel uw Silvasoft abonnementen beheren. In dit artikel laten wij zien hoe dit werkt!

Abonnementen & kosten

Alles gerelateerd aan uw abonnement(en) en de bijbehorende kosten vindt u terug in de beheer module als u een rechtenbeheerder bent.

Waar vindt u de abonnementen & kosten?

  1. Ga naar de module Beheer, klik daarna op Abonnementen & kosten,
  2. In dit scherm vindt u Uw abonnement (kosten) terug,
  3. In het eerste tabblad Administratie(s) en rechten kunt u de gebruikers, autorisaties, add-ons, integraties en de API per administratie beheren, dit wordt hieronder verder toegelicht, en
  4. In het tabblad Totalen kosten vindt u de totale kosten van alle gebruikers en administraties binnen uw Silvasoft account terug.

Let op: dit zijn uw basis abonnementskosten op basis van de bedrijven en gebruikers die u heeft toegevoegd. Eventuele kosten voor de automatische bankenkoppeling (Ponto) worden hier niet in meegeteld. Deze kosten zijn altijd exclusief btw.

Gebruikers & autorisaties

Met tabblad Gebruikers & autorisaties kunt u een gebruiker toegang geven tot administratie(s) die u voert in uw account!

Met de knop Modules & rechten aanpassen kunt u per gebruiker modules aan- en uitvinken, maar ook bepaalde module specifieke rechten aan- of uitzetten. U kunt vanuit dit overzicht ook een Gebruiker ontkoppelen die niet meer in een specifieke administratie dient te werken.

Nadat u de Modules & rechten aanpassen knop heeft aangeklikt krijgt u per module de optie deze aan- of uit te zetten. Zodra hier een wijziging is aangebracht dient de desbetreffende gebruiker opnieuw in te loggen om de wijziging zichtbaar te maken.

Bij meerdere modules kunt u via het tandwiel knopje aanvullende rechten toekennen. Deze rechten bepalen of gebruikers bepaalde features wel- of niet kunnen zien of gebruiken binnen een module. Een verkoper met de facturatie module hoeft niet in alle gevallen volledige toegang te hebben tot de productbeheer. Deze rechten zou u derhalve kunnen beperken voor de gebruiker.

Let op: in de proefperiode kunt u modules gratis testen. Na de proefperiode neemt u een module minimaal één maand af bij het aanzetten van de module.

Add-ons (& integraties)

Add-ons zijn optionele features, hiermee haalt u nog meer uit uw Silvasoft administratie! Niet elke ondernemer heeft dezelfde behoeftes. Daarom kunt u met de add-ons zelf bepalen wat u wel of niet nodig heeft. Hiermee betaalt u niet teveel en blijft uw administratie gericht op de features die u echt gebruikt.

Onder tabblad Administratie(s) en rechten kunt u per administratie de Add-ons & integraties in (of uit)schakelen, uw API sleutel opvragen en uw API plan veranderen.

Meer over de Silvasoft add-ons leeft u in ons artikel: Add-ons.

API

Silvasoft heeft een API ontwikkeld waarmee u uw software kunt koppelen aan Silvasoft. Zo kunt u uw webshop koppelen, uw voorraadbeheer systeem of uw externe CRM systeem. Dit alles met behulp van onze moderne, veilige en eenvoudige REST API.

Op dit moment heeft Silvasoft al een kant-en-klare koppeling gemaakt voor het webwinkelplatform ‘Mijnwebwinkel’ en ‘WooCommerce’. 

Er zijn ook meerdere koppelingen beschikbaar via externe partijen, deze worden dus niet door Silvasoft ontwikkeld. Alle koppelingen naar Silvasoft vindt u op de Silvasoft – Koppelingen pagina. U kunt uiteraard uw eigen koppeling (laten) ontwikkelen met behulp van onze API.

Onder tabblad Administratie(s) en rechten kunt u per administratie de API in (of uit)schakelen, uw API sleutel opvragen en uw API plan veranderen.

Was dit artikel nuttig?

Uw antwoord niet gevonden?

We staan klaar om uw vragen te beantwoorden

Stel nu uw vraag