U kunt eenvoudig en snel uw Silvasoft abonnementen beheren. In dit artikel laten wij zien hoe dit werkt!
Abonnementen & kosten
Alles gerelateerd aan uw abonnement(en) en de bijbehorende kosten vindt u terug in de beheer module als u een rechtenbeheerder bent.
Waar vindt u de abonnementen & kosten?
- Ga naar de module Beheer, klik daarna op Abonnementen & kosten,
- In dit scherm vindt u Uw abonnement (kosten) terug,
- In het eerste tabblad Administratie(s) en rechten kunt u de gebruikers, autorisaties, add-ons, integraties en de API per administratie beheren, dit wordt hieronder verder toegelicht, en
- In het tabblad Totalen kosten vindt u de totale kosten van alle gebruikers en administraties binnen uw Silvasoft account terug.
Let op: dit zijn uw basis abonnementskosten op basis van de bedrijven en gebruikers die u heeft toegevoegd. Eventuele kosten voor de automatische bankenkoppeling (Ponto) worden hier niet in meegeteld. Deze kosten zijn altijd exclusief btw.
Gebruikers & autorisaties
Met tabblad Gebruikers & autorisaties kunt u een gebruiker toegang geven tot administratie(s) die u voert in uw account!
Met de knop Modules & rechten aanpassen kunt u per gebruiker modules aan- en uitvinken, maar ook bepaalde module specifieke rechten aan- of uitzetten. U kunt vanuit dit overzicht ook een Gebruiker ontkoppelen die niet meer in een specifieke administratie dient te werken.
Nadat u de Modules & rechten aanpassen knop heeft aangeklikt krijgt u per module de optie deze aan- of uit te zetten. Zodra hier een wijziging is aangebracht dient de desbetreffende gebruiker opnieuw in te loggen om de wijziging zichtbaar te maken.
Bij meerdere modules kunt u via het tandwiel knopje aanvullende rechten toekennen. Deze rechten bepalen of gebruikers bepaalde features wel- of niet kunnen zien of gebruiken binnen een module. Een verkoper met de facturatie module hoeft niet in alle gevallen volledige toegang te hebben tot de productbeheer. Deze rechten zou u derhalve kunnen beperken voor de gebruiker.
Let op: in de proefperiode kunt u modules gratis testen. Na de proefperiode neemt u een module minimaal één maand af bij het aanzetten van de module.
Add-ons (& integraties)
Add-ons zijn optionele features, hiermee haalt u nog meer uit uw Silvasoft administratie! Niet elke ondernemer heeft dezelfde behoeftes. Daarom kunt u met de add-ons zelf bepalen wat u wel of niet nodig heeft. Hiermee betaalt u niet teveel en blijft uw administratie gericht op de features die u echt gebruikt.
Onder tabblad Administratie(s) en rechten kunt u per administratie de Add-ons & integraties in (of uit)schakelen, uw API sleutel opvragen en uw API plan veranderen.
Meer over de Silvasoft add-ons leeft u in ons artikel: Add-ons.
API
Silvasoft heeft een API ontwikkeld waarmee u uw software kunt koppelen aan Silvasoft. Zo kunt u uw webshop koppelen, uw voorraadbeheer systeem of uw externe CRM systeem. Dit alles met behulp van onze moderne, veilige en eenvoudige REST API.
Op dit moment heeft Silvasoft al een kant-en-klare koppeling gemaakt voor het webwinkelplatform ‘Mijnwebwinkel’ en ‘WooCommerce’.
Er zijn ook meerdere koppelingen beschikbaar via externe partijen, deze worden dus niet door Silvasoft ontwikkeld. Alle koppelingen naar Silvasoft vindt u op de Silvasoft – Koppelingen pagina. U kunt uiteraard uw eigen koppeling (laten) ontwikkelen met behulp van onze API.
Onder tabblad Administratie(s) en rechten kunt u per administratie de API in (of uit)schakelen, uw API sleutel opvragen en uw API plan veranderen.