Alle medewerkers die toegang hebben tot de Personeelsmanagement module zijn in staat om afwezigheid- en verlof verzoeken in te dienen. De personeelsmanager dient dit goed- of af te keuren. In dit artikel leggen wij uit hoe werkt!
Afwezigheid- en verlofregistratie(s) toevoegen
In ons artikel: Afwezigheid en verlof inboeken, heeft u kunnen lezen hoe een afwezigheid- en verlofregistratie toegevoegd dient te worden. Als manager kunt u ook zelf afwezigheid- en verlofregistraties toevoegen voor medewerkers. Als u voor uzelf een registratie toevoegt dan wordt deze automatisch goedgekeurd.
De afwezigheid- en verlofregistratie(s) af- of goedkeuren
Onder menu item ‘Alle afwezigheid / verlof’ vindt u vindt u het overzicht van alle verlofaanvragen, van alle medewerkers, binnen de huidige administratie, waarop nog een actie moet worden ondernomen. Deze verzoeken kunt u aanklikken (deze wordt dan blauw), vervolgens gebruikt u de knoppen ‘Goedkeuren’ en ‘Afkeuren’ om deze te verwerken.